• /SiteCollectionImages/Flaggen/us.png
  • /SiteCollectionImages/Flaggen/en.png

BWT bestmax BALANCE

6.8.2014 8:00   Wiesbaden

Als eerste serie waterfilterpatronen ter wereld levert BWT bestmax BALANCE puur koffiewater – de beste bescherming voor koffiemachines en verkoopautomaten. De nieuwe filosofie van ‘Best Coffee Systems Care’ beschermt de machinetechniek tegen zilvercorrosie en kalkaanslag. Bovendien houdt BWT bestmax BALANCE de mineraalhuishouding in balans, een belangrijke voorwaarde voor optimale en gelijkmatige kwaliteit in kopje en beker. Hierbij werkt het krachtig waterfilterpatroon efficiënt: hij is compact gebouwd, eenvoudig in gebruik en past zich met zijn zeven verschillende waterfilterformaten probleemloos aan alle eisen in de praktijk aan.

Het compleet zelf ontwikkelde systeem zet met perfect gefilterd water ‘in balance’ nieuwe maatstaven in de wateroptimalisatie. Als eerste serie waterfilterpatronen ter wereld levert BWT bestmax BALANCE het puurste koffiewater met een ideale en zeer constante pH-waarde, zonder welke toevoegingen dan ook – de beste basis voor een top-espresso en de beste bescherming voor koffiemachines. Het innovatieve filtersysteem verzekert met nog betere filtercapaciteiten en een nog hogere efficiëntie een optimale koffiekwaliteit in het kopje, altijd en overal.

Goede smaak is gegarandeerd, wanneer het compleet zelf ontwikkelde waterfiltersysteem met de gepatenteerde technologie in koffiemachines en drankenautomaten wordt ingezet. Want als eerste serie waterfilterpatronen ter wereld levert BWT bestmax BALANCE het puurste koffiewater, vrij van alle stoffen die het koffiegenot kunnen schaden: vrij van zilver en fosfaten, vrij van natrium en zware metalen. Zonder welke toevoegingen dan ook en met een langdurig constante pH-waarde op ideaal niveau, zo zet het perfect gefilterde koffiewater ‘in balance’ nieuwe maatstaven in de wateroptimalisatie. “Onze nieuwste ontwikkeling is een revolutie voor het koffiegenot: ze garandeert het puurste koffiewater met een gelijkmatig hoge kwaliteit en uiterste efficiëntie in de prestatie. Hiermee optimaliseert BWT bestmax BALANCE de professionele waterfiltratie op unieke wijze”, zegt Dr. Frank Neuhausen, directeur van BWT water+more Deutschland GmbH.

‘Best Coffee Systems Care’

BWT bestmax BALANCE staat voor onvervalste top-aroma’s en beschermt met de nieuwe filosofie ‘Best Coffee Systems Care’ de moderne machinetechniek bijzonder doeltreffend: de gevreesde zilvercorrosie en ongewenste kalkaanslag maken geen kans meer. In zes filtratiefasen verwijdert het nieuwe waterfiltersysteem op betrouwbare wijze de storende stoffen, deeltjes en geuren uit het koffiewater. Bovendien houdt BWT bestmax BALANCE de mineraalhuishouding van het water in balans, een belangrijke voorwaarde voor optimale en gelijkmatige kwaliteit in kopje en beker.

Krachtig en efficiënt

Het krachtig waterfilterpatroon werkt hierbij uiterst efficiënt en overtuigt met nog betere filtercapaciteiten. Hij is compact gebouwd, eenvoudig in gebruik en kan probleemloos zowel horizontaal als verticaal worden gemonteerd. Hij voldoet aan alle internationale normen en past zich met zijn zeven verschillende filterformaten probleemloos aan alle eisen in de praktijk aan.

Toptechnologie voor het puurste koffiewater en economische efficiëntie – BWT bestmax BALANCE is de garantie voor goede smaak.